Kan man inte bara få vara snäll mot sin pojkvän ibland?

Daniel kom hem strax efter fem idag. Då hade han jobbat sedan åtta i morse, han var gnällig och allmänt jobbig (Igen!) och ville ha mat. Han sa att han ville ha ägg röra med bacon och rostmackor. Jag sa då att jag kunde laga det åt honom och han kollade på mig konstigt. Tydligen så måste jag vilja få ut någonting av detta. Dock undrar jag vad.

Dessutom så hälde jag upp honom kaffe efteråt och då blev hans misstankar ännu större.

Tack då! Här försöker man vara snäll mot sin pojkvän och så blir man beskylld att vilja ha någonting för det!
2009-11-16 @ 19:23:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Varför tror dom alltid att man vill ha någonting tillbaka för att man är snäll???? Är det genetiskt hos killar eller.... / Kram

2009-11-17 @ 08:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0