Kunde somna om

Nu är jag vaken igen! Kunde somna om efter ett tag, men klockan var säkert halv nio innan min hjärna bestämde sig för att somna.
Drömde att jag och Daniel befann oss i Thailand, mycket trevlgit, dock hade jag glömt min after sun, men Daniel hade tagit med sig den som tur var. Helt sjuka grejer man kan drömma ibland.
Dock borde jag kanske förstått att det var en dröm när Annika var expert på stället, hon som är emot att åka till Thai. Men men...

Nu har jag i alla fall hunnit äta och klätt på mig. Väntar med att duscha tills jag varit ute med hunden och Annika vaknat (hon jobbade natt). Så får väl kolla runt lite på internet och roa mig. Kanske spela lite mera The sims 3 som jag blivit totalt beroende av!
2009-11-16 @ 13:20:49 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0