Snart dags att åka hem

Redan imorgon måste jag köpa biljett hem för att på onsdag ta mina saker igen och sätta mig på ett flyg hem till Märsta. Det känns lite så där, men också rätt positivt, anledningen till att jag åker hem så fort och inte stannar längre är för att på torsdag ska jag, Sara och Kajsa se New moon på bio! Äntligen! Som vi har väntat! Vi ska först så twilight och direkt efter New moon på bion, vi sitter alltså i 4½ timma i en bio sal. Det kommer bli  mycket godis!
Dessutom ska vi äta middag innan på kista centrums food court! Då blir det bannemig Sovlaki! Den som skrattar sist skrattar bäst Sandra!
2009-11-16 @ 17:02:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0