Äntligen hemma

Efter att ha varit ute i fem timmar är jag äntligen tillbaka i värmen!
Satt i ridhuset i ca en timma och frös fötterna av mig. Sedan åkte vi tillbaka mot Märsta och hämtade upp Jessica, sedan åkte vi två rundor runt slåttan, sen upp till Mc Donalds för lite kvälls mat, två cheeseburgare och en liten fanta. Sedan åkte vi tillbaka mot Sigtuna igen och åkte runt där. Fasnade i 10 minuter på grund av en trafikolycka på en smal väg. Så det gick varken att åka förbi eller vänta. Så där satt vi. Sedan åkte vi tillbaka hemmåt.

Och nu när jag kom hem möts jag av en kusin som försöker få mig att plugga ett program farmor (hans mormor) hade sagt till honom att tjata på mig att jag ska söka ett program istället för en enstaka kurs.
Men jag säger som tidigare, jag söker ett program när jag hittar ett program som tilltalar mig.
Men enligt min kusin kan man inte tänka så...

Ett program på högskolan/univeritetet blir det i framtiden, när jag hittat ett som jag vill läsa!
2009-10-14 @ 22:47:43 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Helt rätt, vad spelar det för roll om att det är ett program som man kan få noll jobb på, bara man tycker det är kul...

2009-10-15 @ 13:01:58
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0