Exprimentmat

Både igår och idag blev/blir det exprimentmat. Igår orkade jag inte laga kyckling en gång till och inte heller köttfärs sås, så jag tog köttfärs, rödlök, taco krydda och vitlök och rörde ihop, kokade lite pasta till det. Och för att få det mer taco aktigt så hade jag även i tomat, gurka och färs rödlök i allt när köttfärsen var klar...
Det blev hur som helst supergott...

Och idag är det väl egentligen inte någon exprimentmat, men har faktiskt aldrig lagad ungbakad lax förut. Även fast jag fortfarande inte har någon gratängform så kör jag på en vanlig plåt istället och till det så har jag ungsbakade rotfrukter, hade dock inte så mycket sånt hemma, men potatis, morötter och rödlök blir nog bra. =) Hoppas dock att det blir gott...
2009-10-27 @ 16:01:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0