Foto + ljus

Gårdagen slutade väldigt sent, kom väl hem vid halv fem imorse, åkte nämligen hem till en kompis(Wilsby) efter filmen som bodde på andra sidan stan, och satt där och tågen hade slutat gå, vi orkade inte ta nattbussarna och pratade om att sova över istället, men det hela slutade med att Saras pojkvän kom och hämtade honom. Just då älskade jag honom lite faktiskt, jag längtade efter min säng och det var skönt att få komma hem.

Men anledninge till att jag skulle skriva detta inlägg var att jag skulle visa er hur det blev till slut på den lilla hyll listen när ramarna kom upp, och så här blev det...

 

Inte världens bästa bild detta heller, men ramarna är svarta och jag satte en gammal bild på mig och lillebror i den ena och en gammal sommar bild (tagen 2007). Jag har en till svart ram, vet dock inte riktigt vart jag ska sätta den än.

Och så har jag beställt nya bilder som är på väg till mig, får dem på tisdag eller onsdag skulle jag tro. Behövde fylla på lite tyckte jag.

 

2009-10-04 @ 15:42:45 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0