Fredag

Idag ska jag och Sandra leka min bästaste skitungen, alltså min lillebror. Sandra skulle komma hit när hon var klar på Centrum. Sen kväll vet jag inte vad som händer. Mina vänner ska på Kina resturangen och fira Sussi, Thomas flickvän som fyller år imorgon. Sandra sa att jag säkert också fick följa med, men det känns lite konstigt att bjuda in sig själv. Så träffar dem kanske efter de har ätit, om det händer något efteråt vill säga.

Annars får jag väl sitta hemma och läsa min bok, har börjat på andra twilight boken (När jag hör din röst/New moon) Borde även gå ner till förådet och leta efter mina svarta stövlar som har varit borsta sedan flytten. Har saknat dem vissa gånger men har aldrig tagit mig ner och letat om de ligger där. För i lägenheten ligger dem inte i alla fall...
Hoppas jag hittar dem!
2009-10-09 @ 14:27:51 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0