Jobb, jobb och jobb...

Kvällen har tillängnats åt att skriva personliga brev och skriva min meritförteckning. Det är kneppigt att skriva de personliga breven tycker jag. Man har ingen aning om vad man ska skriva och pappret jag fick av Tina (läraren) idag hjälper till med uppställningen och liknande, men inte lika mycket med vad som ska vara med...
Ska jag skriva om mig själv, eller ska jag skriva om det jag kan av det dem söker som står i annonsen...
Nej jag tycker att det är svårt... Synd att man inte redan hade ett jobb och detta redan var över...

Men en positiv sak är i alla fall att jag har hittat fem jobb bara ikväll som jag vill/ska söka. Alla ligger dock inne i Stockholm, men det är värt det. Då kanske det är massa kunder hela tiden också så att man har mycket att göra. Ett jobb är till och med inne på NK.. Det ni!

En rolig sak är att farmor ringde idag och ville prata med mig. Enligt henne skulle jag inte få jobb förren nästa år och skulle söka en KY utbilning som min kusin går. För hon visste minnsan att jag inte kunde få något jobb.. Men om jag redan har hittat fem jobb på en dag så tror jag nog att jag ska lyckats. Plus att jag inte vill söka någon KY utbildning!
2009-10-07 @ 00:17:51 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0