Juste!

Har ni sett den nya fina bilden här på sidan till vänter? Daniel gillade den inte. Han sa det att det ända som saknades var svart hår, en tatuering på armen och lite hello Kitty saker här och där så skulle jag likna en emo.
Han kanske inte gillade mitt rosett diadem trots allt. Jag tycker i alla fall att det är sött...

La även till en Bloglovin´ knapp under bilden. Hade hela 6 prenumeranter på bloggen. Det visste jag inte! Undra vilka det är.... Kan ju lita ut några i alla fall...
2009-10-13 @ 18:04:54 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Skit i Daniel, jag tycker att bilden är jättefin. Du ser så himla lurig ut. / Kram

2009-10-13 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0