Måndag

Jag har ingen som helst koll på vilka dagar det är längre, jag höll nyss på att skriva tisdag till exempel som rubrik. Jag saknar verkligen att ha en struktur på allt man gjorde om dagarna och sådant när man gick i skolan. Jag behöver ett jobb! Måste ta tag i att skriva mina personliga brev till alla. Annars får jag aldrig ett jobb!
Och som sagt så skickade jag iväg min ansökan till Universitetet idag. Hoppas att jag kommer in, dock står det att det är platsgaranti på kursens informations sida, men sen hur man ska tolka det vet jag inte.  Jag menar, tänk om det är massor som söker, eller bara jag. Då måste de ju antingen ta bort massor eller ta bort kursen. Vi får se helt enkelt, får väl reda på det i november -  december någon gång. Men det skulle vara roligt att få testa på livet som student på ett universitet. Även fast det bara gäller några veckor. Sedan får det bli något helt program i höst eller liknande...

Nej, nu ska jag sluta skriva massa strunt här i bloggen och skriva en inköpslista (måste åka och handla mat idag) samt fundera vidare på min nästa tatuering
2009-10-12 @ 15:01:31 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0