Onsdag

Jahapp, nu har jag varit hemma en vecka. Och inte så mycket har hänt, skulle vilja åka tillbaka till Göteborg, älskar staden!

Men idag i alla fall så har jag några ärenden att utträtta
Hums... nu smsa Sandra och fråga om jag kunde komma till Eurostop vid tre... Undrar vad hon har för planer...
Men i alla fall, jag ska bland annat ringa min gamla Chef och fråga om hon skulle kunna fixa ett sånt där Arbetsgivarbetyg så jag har det i mitt CV. Jag ska försöka måla min anslags tavla, gå ner på Centrum och köpa lite smått tråkiga hygien artiklar och kanske gå till mamma senare när bror har vaknat.
Ska leka lite med skitungen samt få några papper kopierade som jag behöver till mitt CV...
Sen är det bara att börja söka jobben!

Edit: Sandra ville att jag skulle komma upp då vid tre för att hon hade rast (har hon fått jobb över natten? Eller har Kapp Ahl, hennes gamla praktik hört av sig?) Hon ville nämligen inte äta Mc donalds själv. Dock får jag nog säga nej eftersom jag måste kopiera mina papper och det känns viktigare :)
2009-10-07 @ 12:34:29 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0