På fredag

Nu på fredag ska jag bege mig mot Uppsala för att äta middag med mina fem kusiner. Vi ska äta på någon lite finare pizza hut liknande ställe tror jag. Efteråt ska vi antaligen vidare till en krog i närheten och fortsätta prata och umgås. Hitills har i alla fall jag och Rasmus sagt att vi ska göra det. Ludvig ska tenta fira på kvällen och från familjen Nilsson får vi inget riktigt klar svar.

Men nu till frågan, vad ska man ha på sig?
Madde föreslog först klänning, men det känns lite för uppklätt, så jeans och linne/T-shirt blir det. Men då ska man ha det där snygga linnet/t-shirten...
Jag vet... I lands problem
2009-10-20 @ 23:50:38 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0