Snö!

Imorse vaknade jag till av att jag fick sms från Kajsa, men såg även att jag hade fått ett till sms innan som jag inte hade märkt av. Först läste jag Kajsas "det snöar".
Jaha, tänkte jag, i Uppsala bor hon så det känndes inte så aktuellt, men sen så läser jag det andra smset som kom från Sandra som skrev "Det är snö på marken!" "Det är snö ute"
Då gick jag faktiskt upp, även fast klockan var runt 9-10. Tittade ut genom fönstret och visst låg det en tunt lager med snö där ute, dock bara på bilarna eftersom marken antagligen var för varm.
Men ändå! Snö i Oktober! Det var ju nyss sommar!
2009-10-13 @ 13:11:10 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skrev "Det är snö ute :O"

2009-10-13 @ 14:31:19
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0