Kryssning!

Det har länge pratats om en kryssning samt en återträff inom gamla klassen, och jag har tröttnat på detta snackande, så jag tog tag i saken i egna händer och gjorde en evenemangs grupp på facebook (tänk om facebook inte fanns, vad skulle vi då göra!?) där jag bjöd in folk från klassen samt vi som har pratat om en kryssning ett tag, så det blir en blandning av folk från gamla klassen och andra vänner, än så länge är det 22 stycken som inte har svarat än. Men jag hoppas verkligen att så många som möjligt kan åka med. Datumet blir den 7 Oktober!
2009-09-16 @ 15:11:49 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Pank pank pank -.-

2009-09-16 @ 19:40:07
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0