Lilla vännen Selim

Som ni vet så är inte alltid min vän Selim den smartaste. Och nu ska han börja söka jobb, och det är tur för honom att jag finns här då, så att han inte skickar iväg ett mejl till företag där det står "hej jag heter Selim Budak och jag vill jobba hos er, hoppas jag låter intressant, Hej då"

Ja, han brukar skriva så "inveckalde menningar" så nyss satte jag mig och skrev en liten pressentation om honom som han kan använda sig av. Det är tur att han har mig som sagt.
Just nu sitter vi och disskuterar om han ska ha bild med eller inte. Jag tycker absolut att han ska ha bild med mejljet, som jag sa till honom, lättare för företaget att komma ihåg honom om han har ett ansikte.

Och nu börjar han klaga på min pressentation, att det låter som ett CV. Men jag säger att det ska vara så.


Bevis på att Selim inte alltid har alla indianer i kanoten

2009-09-20 @ 02:00:27 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: sliM

Jag skriver ba det viktigaste och mest nödvändigaste. vem fan vill ha onödigt information :P

2009-09-20 @ 02:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0