Torsdag

Usch, jag har varit vaken allt för länge. Gick upp när Daniel gick till skolan, alltså strax innan åtta. Gick ut med hunden och det var väldigt kallt ute, jag hade på mig både tjock tröja och jacka, men ändå frös jag. När jag och Ozzy kom in igen kunde jag inte somna om, så jag satte mig framför tvn, där jag fortfarande sitter och har fortfarande inte lyckats somna.

Vid halv två i eftermiddag ska jag möta upp Elin, vi ska ner på stan och ta en fika, och sedan vid tre ska hon göra sin första tatuering.  Jag vill också tatuera mig! Vet dock inte vad jag vill göra =(
2009-09-17 @ 10:27:24 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Vart ska hon tatuera sig? Alltså, vilken tatuerare typ :P

2009-09-17 @ 16:09:50
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0