En katt, en ko, en tillfällig Uppsalabo

Imorgon är det dags för valborg, och vart firar man bäst valborg om inte i Uppsala. Redan klockan tio imorgon förmiddag hittar ni folket i parken för att kolla på forsränningen, sen blir det ekonomikum parken för mera mys.

För mig blir det första gången som det firas riktig valborg, ska bli spännande.
Eftersom vi ska vara inne i Uppsala så tidigt imorgon så sover jag hos Kajsa redan ikväll, så kommer bli en Uppsalabo nu i två dagar, kommer nog inte vara så aktiv på internet om jag inte lånar Kajsas dator en snabbis. Väskan är packad och nu är jag redo att ta mig till Kajsa. Dock tränar hon fortfarande, men snart ska jag bege mig iväg...
2010-04-29 @ 19:48:58 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0