Första dagen på nya jobbet

Idag ska jag göra min debut som personlig assistent. Det är nämligen som så att mammas Jocke jobbar som det, och nu är gubben som han arbetar åt i Sigtuna på något hem där för en behandling, och de orginal arbetarna som arbetar med honom bor i centrala Stockholm och vill inte åka fram och tillbaka hela tiden. Så då behövde de extra personal.
Inte tackar jag nej till pengar även fast det inte är ett jobb som jag kan se mig själv jobba med. Men vi får se hur det går ikväll, jobbar ju med Jocke i alla fall skönt.

Chefen ringde dessutom idag under fikat med halva släkten och fråga om jag kunde jobba imorgon också 8.00-16.00 och ja visst, som sagt, pengar är alltid pengar. Sånt behöver jag mer utav!
2010-04-08 @ 14:23:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0