Framtida funderingar

Idag var det sista dagen att söka till högskola/universitet, Kajsa sökte fler utbildningar och Gabriella sökte allt vad hon kunde. Jag, jag sökte ingen alls, inte ens en kurs till hösten...
Min plan just nu är att läsa en sommarkurs i matematik B och till hösten läsa matematik  C, för att sedan komma in på Europa programmet inriktning företags ekonomi på Göteborgs universitet tills våren 2011.
Sista ansöknings dagen till sommar kursen är den 30 april vilket är snart, så måste skicka iväg den.
Och idag mejlade jag faktiskt ansvarig på kungälvs komvux om det finns möjlighet för mig att läsa matte C där istället.
Vi får väl se när jag får svar hur det blir...
2010-04-15 @ 22:58:32 Universitetsliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0