Skärtorsdag

Nu är jag uppe så där tidigt igen. Anledningen denna gång är för att jag ska bege mig till körskolan ännu en gång och göra risk ettan, alltså den utbildningen om alkohol. Kommer antagligen somna under tiden. Är så där lagom trött, men ja, klarade jag mig under tentan då jag typ sov 3-4 timmar så klarar jag mig kanske idag också....

Efter risk ettan ska jag hem snabbt och sova lite, sen är det dags att bege sig mot  Jimmys nya lägenhet och flytta över hans saker. Ska bli roligt! Dock mindre roligt att han bor på högsta våningen (tredje). Men det går säkert bra :)

Sen är det ju också både första april och skärtorsdag, undrar om man kommer se massa påsk kärringar? Lurad kommer jag nog bli i alla fall, är väldigt lättlurad. Det kan Daniel intyga, en gång sa han att det fanns kossor som man kunde mjölka chokladmjölk ifrån, vilket jag gick på.... Efte det har jag dock varit väldigt skepptiskt mot det han säger :P
2010-04-01 @ 07:32:03 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Kossor med Chokladmjölk! Det har jag garvat åt läääänge

2010-04-05 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0