Trött och vill sova

Har varit uppe sedan sex imorse, hade min omtenta klockan 9.00 i Uppsala, vilket betydde att jag fick gå hem ifrån vid sju imorse.
Tentan gick antagligen åt skogen och jag begav mig hemmåt efter en timma och tjugo minuters skrivande. Missade precis bussen tillbaka så tog mig en promenix till Uppsala station istället. Tog mig ca 30 minter.
Sen tåget till väsby, leta mönster till balklänningen, in på hemtex och skriva upp lite tider jag fått inför sommarn osv.
Sen hemåt mot Märsta, ringa mamma, gå till henne, sy lite på balklänningen. Hittade dock inget mönster, så vi syr en utan mönster. Ingen kompleserad klänning, så det går säkert bra ändå, såg fint ut när jag gick i alla fall.

Sen måste jag berätta att min älskade skitunge bara spottar ut orden, nu börjar man till och med höra vad han säer mer och mer. Idag till exempel smälte mitt hjärta då han sa "Jag behöver hjälp här borta" Aldrig har jag hört honom artikulera sig så bra och man verkligen hörde och han upprepade det flera gånger. Sjukt underbar den där killen!

Nej, nu skulle jag helst vilja sova, Har varit igång i 13 timmar nu. Men sova får jag inte göra för Sandra. Då blir hon arg på mig. haha! (jag är känd för att somna hela tiden)
Ikväll blir det antningen bil race eller vara hemma hos Jimmy tror jag väl... Hoppas på något i alla fall. Hos Jimmy står ju mitt vin från förra helgen så kanske blir något glas...
2010-04-17 @ 19:00:45 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0