Bilder från avkedsmiddagen


En glad nykter bästa vän

Jag fixade med efterrätten

Paraplydrinkarna var bäst! Sånna har jag saknat på många fester.

Bålen som jag fixade, mums smakade den också! Grön och fin

Sandra skrubbade potatis och jag skalade rödlök?

Förrätten, skagen hjärtan med citron och avokado

Vännerna Andreas, Kajsa och Sandra

Massa lax

Grönsaker som ska in i ugnen

En Jimmy som var snäll och lät mig hålla avskredsmiddagen hemma hos honom

Vänner vid matbordet, från vänster; Jocke, Walle, Sara och Sandra. Sen kom även en duckandes Madde med.

Har även fler bilder, men tror inte alla skulle bli så glada om jag la ut dem :P haha

2010-08-03 @ 20:36:11 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0