Hej!

Nu är jag trött på att desse inte har lagt upp något på bloggen så jag gör det åt henne! (latis)
Den största nyheten just nu är nog att jag och desse ska köpa likadana telefoner, X10 mini pro. innan dess brukar vi skriva ett till två meningar på MSN till varandra lite då och då. Nu har vi massor att skriva när mobiltelefonen dök upp i vårt liv! lite trevligt är det.
Sen är det jobbigt när desse dricker och blir bakfull och skriver ännu mindre än vanligt då hon är trött :(
Innan jag drar har jag en fråga: Vad har desse sagt om mig :S (Selim, även kallad slim) säkert något pinsamt.
Nä nu har jag fått hjärnsläpp (nyhet?) och har ingenting mer att säga. Lämnar er med denna bild!
2010-08-23 @ 22:08:28 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0