Känner att livet rullar på.

Idag har jag och Daniel äntligen varit runt på stan som jag velat ett bra tag. Var in på Komvux och bokade tid med SYV så jag kan söka och se om det ens är möjligt innan jag får tag i mina Matte B betyg, sen gick vi förbi Hemtex, skulle prata lite med den nya butiks chefen, men hade missat henne precis, men Sandra (den gamle BCn) var kvar så pratade en stund med henne, hon sa att den nya chefen hade skissat på det nya schemat inför hösten och då var jag inräknad! Hur skönt som helst att höra, att få några schema lagda tider i alla fall. Men ska förbi där imorgon också innan jag ska iväg till Hemtex & more i Bäckebol och jobba!

Nu behöver jag och Daniel bara en egen bostad, sen känner jag att det mesta är löst och att vårat liv ser bra ut! Längtar tills vi har en lägenhet!
2010-08-11 @ 22:34:44 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0