lycklig!

Åååh! På torsdag kommer mina favorit vänner (minus kajsa som måste jobba) och hälsar på mig i Göteborg! De vill se min nya lilla hemstad, samt att de kommer över med min mobil som jag glömde i mobilen som sagt.

Sitter och planerar vad vi ska hitta på med Sandra, hon vill i alla fall äta både gyros (kungälvs kebaben) och Sovlaki, så både lunch och middag blir det i alla fall, sen måste jag ju visa upp Göteborgs kex fabriken där man kan köpa billiga kakor som de kan ha på sin hem färd.
Det ska tydligen regna på torsdag också, så då spricker planerarna för havet, men kanske en liten tripp till Marsstand? Det är trots allt ett måste!

2010-08-03 @ 19:59:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste visa dom fästningen också!

2010-08-03 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0