Paket på posten

Fick en del av grejerna jag beställde från h&m, väskan jag beställde kommer om två veckor tror jag. Om det inte blir som Kajsas skor *peppar peppar
Hur som helst, allt satt fint, förutom trenchen som var lite för stor, beställde den i storlek 40, man vet ju aldrig om de är små i storleken eller så, men får skicka tillbaka den imorgon så jag kan få en mindre storlek.
Tänkte ta kort på allt, men det är så mörkt i lägenheten, så det får bli imorgon eller så.

Nej, sitter och väntar ännu en gång och väntar på Daniel, suger när han har sena passet. Nästa vecka har han tidigt pass. Skönare så, då är han hemma redan vid tre på dagarna, istället för tolv på natten.

Imorgon hoppas jag också på paket. Fast något helt annat än kläder då! :D
Dock kan jag inte hämta ut det förrän jag slutat jobbat, chefen ringde idag när jag jobbade i Kungälv och frågade om jag kunde jobba Stenungsund imorgon, så 11-18 imorgon borta vid havet. Men det är alltid pengar = mer kläder och skor! :D
2010-08-19 @ 21:26:52 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0