Sist ut; ELF paket

Jag har länge funderat över att beställa lite smink från den superbilliga hemsidan ELF men har aldrig riktigt vågat, men förra veckan slog jag till och beställde ett "litet" paket, allt detta som finns på bilderna gick på lite mer än 400 kronor med frakt och allt! Det mesta kostar bara 18 kronor! En miniralskugga för 18 kronor är ju som hittat! Älskar sidan! Kommer börja beställa mitt smink därifrån, är så nöjd man kan bli!
Kan skriva ett lite längre inlägg senare om själva ELF och hur jag upplevde allt.


Pincett, eyeliner, ögonlocks primer, concealer och nagelbalsam på penna


Solpuder, lipplummer, och två vanliga läppglans


En miniral foundation, boostpuder, och fyra miniral ögonskuggor


Och till slut tre penslar, en sudd, en till concealer och en vanlig till skugga

2010-08-30 @ 21:45:26 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0