Stockholm ♥

Jag känner att det strax är dags att åka hem till Stockholm igen, inte för att jag inte trivs i Göteborg, för det gör jag absolut, men jag saknar mina nära och kära något enormt! Har bott i Göteborg nu i en månad, precis på dagen till och med. Jag har alltså inte sett min mormor på över en månad, och samma gäller med lillebror. Dessa två är svårast att vara utan. Jag saknar dem något enormt!
Jag hoppas på att jag kan åka hem redan nästa vecka och träffa folk. Dock är Sara och Jimmy bortresta till veckan efter, men då kan jag umgås mer med Sandra under tiden.
Jag saknar även att få sova själv i en 120 säng, det kan bli lite trångt ibland i Daniels säng med två personer, men jag börjar vänja mig, men just det att kunna sträcka ut sig vore trevligt ibland.

Nej jag behöver verkligen åka hem ett tag nu. Hoppas dessutom på att min mormor vill ha en liten mini kräftskiva med mig, eftersom alla andra redan ätit kräftor utan mig =(
Usch, vill bara krama om mormor och lillebror just nu...

Nej nu slutar jag skriva, så jag inte sitter här alldeles röd om ögonen när Daniel kommer hem från jobbet...
2010-08-31 @ 23:33:26 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0