fyllechaffis ikväll

Jag trodde att det skulle bli en ensam kväll med en flaska rött och lite choklad, men det tyckte inte Håkan som tyckte att jag istället skulle köra honom fram och tillbaka till en vän ikväll, alkohol kommer tas fram och då får han inte köra, är lite orolig då jag inte alls hittar, kommer ju åka med Håkan till hans vän men sen ska jag lyckas ta mig tillbaka till Kungälv igen och sen kunna åka tillbaka till Håkan för att hämta honom igen. Men det kommer säkert gå bra.
Efter att jag har lämnat Håkan hos hans vän ska jag till Annika för att fika lite och sen köra henne till hennes jobb, så hon slipper gå.

Får hoppas att jag får ett glas sen efter att jag har hämtat Håkan i alla fall, hade varit gott att öppna en flaska från Schweiz och minnas tillbaka.
2010-12-17 @ 15:51:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0