Har nog fått årets bästa juklapp

Som jag skrev tidigare idag så sökte jag lite jobb igår kväll, men vad händer inte då under dagen? Jo, butiks chefen från Hemtex Bäckebol ringde och sa att de har en extra tjänst ledig med garanti för varannan helg och sen extra under vardagarna och de helger som jag inte jobbar.
Så åkte dit efter att jag skrivit mitt prov idag och hade någon form av mini arbetsintervju med chefen som jag inte träffat tidigare ( jobbade nämligen två dagar där i sommras), fick schema som börjar gälla från vecka två samt tre andra tider i december och januari som jag ska provjobba, så chefen ser hur jag fungerar och så.

Så jag är super glad just nu! Äntligen en regelbunden inkomst! De senaste månaderna har jag bara jobbat när jag blivit inringd, men nu kommer jag antagligen bli schemalagd och allt så jag verkligen kan planera och inte få reda på att jag behövs på jobbet en timma innan jag behöver vara där...


2010-12-15 @ 23:59:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0