Jobbar på min affärsplan

I skolan ska jag skriva ännu en affärsplan, gjorde detta när vi drev UF företaget i gymnasiet, så har gjort det förut, och det var inte roligt, denna gång är ännu värre då vi använder Vismas som används av riktiga företagre. Den första vi skrev känns mer än lullig och oproffsig när man ser denna.
Har skrivit lite här och där nu ikväll i alla fall. Imorgon ska jag ha möte med min lärare om just affärsplanen så vill göra så mycket som möjligt ikväll och få lite respons imorgon.
Har förresten bestämt mig för att låtsas starta ett foto företag som säljer fotografier, det är i alla fall något som jag kan.

Borde dock sova nu. börjar redan klockan åtta imorgon bitti och vill gärna vara lite pigg åtminstånde.
2010-12-01 @ 22:42:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0