Ledig idag

Idag har vår lärare något möte i kommunen, detta sker var tredje torsdag, vilket är väldigt skönt, för torsdagens lektion ligger väldigt tidigt på morgonen, redan 8.20 börjar vi, annars är den tidigaste lektionen vid 10.10, så tycker i alla fall att det är skönt med lediga torsdagar ibland.

Nej idag tänkte jag i alla fall ta och städa lägenheten, en riktig storstädning, skulle behöva köpa en golvmopp också så man kan torka golven här hemma, något sådant har vi inte köpt än nämligen, skulle i och för sig behöva åka och handla lite på Maxi ändå under dagen, hoppas Daniel kommer upp i tid så vi har tid att handla, han börjar ju jobba klockan tre igen, får se vad som sker, skulle vilja baka också, men mina armar har gett upp, får vänta tills efter jul då jag har en elvisp! :D
2010-12-16 @ 12:52:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0