Liseberg med Malin

Igår fick jag med mig Malin till Liseberg, Annika jobbar tyvärr natt denna vecka, så vi gick lämna henne hemma.
Men typiskt nog så var min mössa slut som jag ville köpa, men hittade en annan i samma modell, bara det att den jag egentligen ville ha var stickad, denna var i tyg, men det fungerar i alla fall.
Sen så vann jag massor med godis igår också! Det var roligt, vann stjärnvinsten på Kex chokladhjulet, så ca 36 stycken 55g kex choklad, men gav självklart Malin några stycken, men sen nöjde jag mig inte med så jag vann en första vinst på Marabou hjulet också, så två stycken 200 g chokladkakor på det.

Hoppas vi åker snart igen så jag vinner massor! :D
Trevligt var det i alla fall :)
Skönt att jag har Malin att umgås med här i Kungälv
2010-12-14 @ 20:54:56 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Är långledig nästa vecka!! :D

2010-12-15 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0