Liseberg nästa?

Det är väl ändå typiskt, som ni kanke sett så önskar jag mig en elvisp/köksmaskin i julklapp, hittade en billig och bra köksmaskin i maxi bladet för ett bra pris, så tänkte köpa den idag, tror ni inte att den är slut när jag ska köpa den? Jo självklart, jag som skulle köpa mig själv en julklapp, nej då, inte det.

Men då bestämde jag mig istället för att jag banne mig ska köpa pälsmössan som jag hittade på Liseberg när jag var där för en vecka sedan, men nu till yttligare ett problem, vem vill åka med mig dit? Daniel är inte så himla taggad så han går bort, får hoppas att Malin och Annika vill dit igen, Malin lovade faktiskt mig att vi skulle åka skridskor nästa gång där och det måste vi ju uppleva, bambis på hal is.

Eller finns det någon annan som vill åka dit med mig?

2010-12-10 @ 21:12:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0