Bilderna från i lördags


Innan allt började skulle alla reccar från alla nationer till universitets aulan för att lyssna på massa tråkiga tal och klassisk musik i en timma. De flesta av oss höll på att somna


Sen blev det dags för middag på smålandsnation, dock blev det inga bilder från mitt bord då Kajsa hade med sig sin kamera och inte jag, och vi satt inte ens vid samma bord. Så inga bilder där ifrån. Men det var god mat och mycket dryck



Kajsa och vår Elof från vår egna nation



Recce bild. Kristoffer, Kajsa och jag



Vår recceförman Viktor som även var min bordsherre på fel håll, ja han satt alltså på min högra sida, men min riktiga bordherre kunde inte svenska och såg sliskig ut, så pratade massor med Viktor istället.
Brevid viktor på bilden är Anne, hans flickvän som även är söndagsbruch värd på Göteborgs nation


Efter middagen så blev det fest, det gick hett till på dansgolvet när killarna kom igång, på denna bild ser ni Josef och Viktor.


Jag vill göra detta igen!

2010-02-15 @ 20:10:25 Universitetsliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det var sjukt kul :D

2010-02-15 @ 20:32:24
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0