Börjar bli klar

Jag har nu skrivit två A4or om subprime lånen och hur de började finanskrisen. Alltså en del som ska skickas in imorgon inför seminariumet, men nu känner jag mig lite fundersam... Så här står det;

"Ni ska förbereda en muntlig presentation av samtliga tre frågor. Observera att svaren skall kopplas till litteraturen samt innehålla egna reflektioner.

Dessutom ska ni besvara en av frågorna skriftligt på 2 A4-sidor, 12 punkter, 1,5 radavstånd. Uppgiften skickas in via mail till ansvarig lärare senast 3 feb kl. 13.00."


Ska jag då även mejla iväg min förberedelse till den muntliga presentationen? Eller bara de två A4orna? Hjälp! Jag har ju inte ens börjar förbereda mig så det känns lite svårt att skicka iväg något då... Har inte ens läst allt material än. Att läsa artiklar på engelska är inte det roligaste man kan göra, framför allt när jag knappt förstår hälften...

Aja 18 timmar kvar till deadline....
2010-02-02 @ 19:38:59 Universitetsliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0