Hur firas då denna 4 års dag?

Jo, den firas med att Daniel fått jobb i ett par dagar, alltså är han inte hemma och gick hemifrån vid 6-7 imorse och kommer inte hem förrän vid 18 igen. Och så firas den med att jag inte kan komma hem till Stockholm ikväll. Det finns inga flyg, inga tåg heller för den delen, om jag ens skulle ha vågat ta tåget, då skulle jag väl inte komma fram alls?
Nej istället åker jag hem imorgon vid 12.50 och missar då min föreläsning. Anledningen till att jag inte stannar längre är för att jag nästa vecka har ett seminarium som jag måste plugga till och här pluggar jag inte så bra. Min födelsedag måste planerat och bord ska bokas osv, sen har jag ju även uppkörningen nästa måndag (den 8e mars) och måste hinna övningsköra en massa innan den känner jag. Sen har jag ju även paket på posten att hämta, dock inte lika viktiga men roligt att få paket! =D
2010-02-28 @ 17:12:16 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0