Jag ogillar starkt lokaltrafiken här i Stockholm och Uppsala!

Det har varit en lång dag och den är långt ifrån slut än.

Det tog mig ca 3 timmar att komma från skolan och hem till lägenheten! Dessutom fick jag slänga ut 70 kronor på en tågbiljett jag senare inte behövde eftersom mitt rätta tåg kom i tid sen i alla fall, orkar inte förklara så noga hur allt gick till, men på tre timmar kunde jag lika gärna ha åkt tåg till Göteborg istället än att stå ute och frysa och vänta på försenade tåg!

Som tur är dock så ska Jimmy köra mig till Arlanda idag så om ca en timma kommer han. Skönt, tror jag har packat allt nu också som jag ska ha med mig. Tror jag i alla fall...

Åh! Nu vill jag bara vara framme i Göteborg. Undrar hur den resan kommer gå, turen har inte direkt varit på min sida idag....
2010-02-19 @ 15:16:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0