Kvälls fika

Sandra och Sara är nu på väg mot mig för att äta upp mina muffinsar:P haha.
Glasyeren har stelnat så det är bra, slipper vi äta kladdiga muffins. Hoppas de är goda, har inte smakat på dem än.

Funderar förresten på vad jag ska ha på mig på fredag... Har ju som sagt Reccesittning på nationen och klädkoden är "Udda kavaj" Och enligt de äldre i nationen betyder det typ något mellan mjukisbyxor och balklänning.
Tänkte först ha det som jag hade i fredags på krogen. Men fick ju så ont av paljettvästen efter som paljetterna skaver mot armarna, vilket inte är så skönt...

JUSTE! Gissa vilken klänning som är på väg hem mot mig ?:D

Exakt, denna Superglad :D
2010-02-03 @ 17:55:06 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0