Sara skrämmer livet ur mig!

Jag och Sara satt och planerade lite inför min födelsedag, så frågar hon när vi ska ta och göra halkan, vi tänkte nämligen göra den tillsammans eftersom vi båda ändå tänkt göra den ett tag. Så jag sa det att jag kan nästan göra den när som helst, så slänger hon ut sig "Ska vi köra på imorgon då?" haha. Skulle vara en rolig syn, en Desse som inte har kört på någon vecka och sätter sig på halkbanan.
Nej men tydligen fanns det 10 platser kvar tills imorgon, men vi båda vill köra några gången innan vi gör den så vi känner oss säkrare. Så någon gång mellan den 8 - 11 mars sätter vi oss i bilen och slirar runt.

Anledningen till att det blir så långt fram är för att jag antagligen åker till Göteborg den 19e till den 28e februari, som för övrigt är min och Daniels 4 års dag, kul att åka hem på den dagen, men har föreläsning dagen efter, vilket suger....
2010-02-07 @ 19:41:58 Körkort Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0