Torsdag

Klockan är inte mer än halv två men jag har varit uppe sedan halv 8 för att ha tvättstugan. Ville tvätta och ha rena kläder för imorgon åker jag ju äntligen till Göteborg! Bokade biljetten imorse så 17.45 lyfter jag från Arlanda. Jobbigt dock att jag har skola imorgon innan, annars kunde jag ha åkt tidigare.

Nej nu när mina vänner har vaknat och gjort sig klara ska vi ta en promenix upp till Eurostop, den vändan är nog på några kilometer i alla fall, men vad gör det, vi ska ändå äta på Mc donalds när vi kommer fram. Haha
För mig är det ju nästan middags tid nu. Men men, ska göra mig klar nu också och sen gå och möta tjejerna :)

Hörs
2010-02-18 @ 13:30:56 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0