Fredag

Denna vecka har varit en dålig blogg vecka, har igentligen ingen förklararing mer än att jag inte orkat. Sitter och läser kurslitteraturen och har annat för mig om dagarna.

Nu på morgonen har jag hinnit dammsuga hela lägenheten, skölja av alla glas som ska användas ikväll (tjejerna kommer på tre rätters middag idag =D) har lagt in så vi får is till ikväll, tagit fram laxen så den hinner tina till ikväll...

Tror det är allt som behövs göras så här tidigt.
Om ett tag ska jag möta upp Madde och Sandra på Centrum, vi ska ta oss till Faringe, ett litet ställe ute i ingenstans, vi ska besöka Thuns, som är som ett mini ulared, dock har de bra saker på Thuns, till och med märkeskläder som fred perry osv.. Ska bli skoj.

Sen efter det blir det Maxi och storhandla till ikväll och sen hem och förbereda allt. Ska bli skoj :)
2010-01-29 @ 11:42:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0