Löneshopping!

Idag har jag, Sandra och Sara varit i Kista för att handla upp lite av lönen, okej, för mig blev det rätt mycket av lönen, men det är sällan jag får lön, alltså sällan jag stor shoppar och får lite nya kläder...

Men detta är vad som fick följa med mig hem idag.


Från Lindex;
Ett par hipsters 69,50 kronor
Leggings 149 kronor




Från Gina Tricot
Linnen 129 kronor /styck


Gina Tricot
Jeans 199 kronor
Tunn hoodie med 3/4 arm 199 kronor



Från H&M
Grön kabel "stickad" tröja 199 kronor
Vanlig vit ribbad långärmad tröja 99 kronor



Från H&M
Grå vanlig V-ringad tröja 99 kronor
Nattlinne 99 kronor


Från Apoteket
Ansiktstvättar, sammanlagt 313 kronir


Från Glitter
Super söta örhängen som ser ut som kuverts 8,50 på rean


Från Cubus
Segeltröja 129 kronor



Från Misako
Väska 395 kronor

Väskan blev jag mest nöjd med eftersom jag länge suktat efter en liknae väska! :D
2010-01-25 @ 22:51:39 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0