Lönespecifikation

Fick äntligen min lönespec idag! Jag som länge har gått runt och funderat på hur mycket jag skulle få. Fick alldeles lagom med pengar (om man nu kan få det) Men det blev mer än vad jag hade räknat med i alla fall, sen får jag väl mitt studiebidrag också någon gång i slutet av januari/början på februari. Så det är nice.
Men som vanligt börjar jag redan bestämma mig för vad jag ska lägga pengarna på...
Så här ser det ut hittills

Betala Mormor 800 kronor som jag lånat
Betala Sara 200 kronor som jag lånat för 100 år sedan
Betala hemma till pappa 1000 kronor
Betala min kurslitteratur 1200 kronor
Köpa busskort 480 kronor
Köpa ny väska ca 550 kronor

Sen ska jag även shoppa på måndag så får vi se hur mycket pengar som blir över! :)
2010-01-19 @ 13:55:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0