Middag med vänner

Nästa fredag är det dags igen att bjuda på middag hemma hos mig. Sara och Sandra blir denna gång middags gäster, sist dem var på middag var juldagen och då bjöds det på rosa kyckling och klyftpotatis. Självklart åt vi inte kycklingen utan det fick bli massor med potatis och beasås istället..

Men denna gång hoppas vi på att det blir bättre, dessutom har jag en hel meny med både för- varm- och efterrätt, det blir Räkcocktail till förrätt, Laxfilé med potatis gratäng till varm rätt och chokladmousse till efterrätt. Och självklart alkohol!

Denna gång ska även Sandra hjälpa till i köket, inte ofta jag släpper in någon så där när jag lagar mat, men kan vara kul med lite sällskap och Sara jobbar ju till 19 så hon kan ju inte komma tidigare. Det ska bli skoj.
Hoppas maten blir god bara, har inte lagat något av ovanstående förut nämligen...
2010-01-19 @ 23:05:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

kan inte bli värre än soppan, haha

2010-01-19 @ 23:21:04
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0