Mitt hjärta höll på att hoppa ur!

Jag har tillbringat kvällen hos Sara med Sandra, Jimmy och Dennis. Dennis bor ute på landet så Jimmy skulle köra hem honom och jag fick åka med, så jag slapp gå hem, skönt.
Men i alla fall, vi åker på småvägarna ute på landet strax innan där Dennis bor, så ser vi att det går någon gubbe med silver/gråa kläder med luva på sig och allt, sen ser vi även att han hade ett vapen hängandes.
Jag blev jätte rädd och Dennis bad Jimmy och stanna för att prata med typen, jag blev ännu räddare.

Men tydligen var det Dennis galna granne som var ute och jagade rådjur.
Creepy gubbe.
Det finns nog inget jag är med rädd för än att möta en maskerad man med ett vapen.
2010-01-16 @ 00:27:56 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha bönder du vet

2010-01-16 @ 01:03:55
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0