Äntligen ledig!

Efter att ha jobbat 15 dagar i sträck är det nu skönt att få vara ledig, fast så jätte ledig är jag ändå inte, har massa annat att fixa både idag och imorgon.
Idag ska det handlas och fixas inför kvällens middag. Har ju samlat ihop mina närmaste vänner så jag får säga lite hej då till dem nu innan jag flyttar på söndag. Usch Sara tror det kommer bli en sorglig middag, men det hoppas jag verkligen inte! Jag vill ha en rolig kväll, men vi får se hur det blir
Sen imorgon måste det börjas packa! Har nämligen inte börjat än, inte ens tänk på vad jag ska ha med mig... Har ju inte haft tid till sånt, jobbat som en galning!

Sen på söndag åker jag till Göteborg för att leva där borta, 10.10 går tåget så måste upp tidigt, Sara och Sandra åker med till centralen så det är skönt, dessutom åker jag första klass, nice!

Nej, nu ska jag fortsätta måla mina naglar, hörs kanske under dagens gång (om jag får tid)
2010-07-30 @ 10:12:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0