Förbättring?

Min bärbara dator har varit trasig sen midsommar, under tiden har jag lånat en kompis minidator, fick krupp på den, klarar inte av så små datorer, och den var på 10 tumm. Därför har det inte blivit så mycket bloggande på ett tag.
Sen igår fick jag ett samtal av vännen som sa att hon behövde sin dator igen.
Så jag tog med mig min gamla dator och Sandra bort till Onoff, fick veta att min försäkring gått ur (som jag även misstänkte) och att min dator blivit utsatt för  en vattenskada eller blivit klämd, jag och Sandra kollade på varandra som frågetecken, men hur som helst, det skulle kosta mer att laga den än vad den var värd.
Så det fick bli att köpa en ny dator, så nu sitter jag på min nya snygga HP dator.

Så ska nu försöka komma igång med bloggningen igen.
Ska snart skriva ett inlägg om min händelserika vecka i Kungälv (Är ju hemma i stockholm nu igen för er som inte förstått det)
2010-07-09 @ 10:24:19 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0