Lämnar en orolig mormor kvar i Stockholm

När jag för en vecka sedan kom hem från Göteborg åkte jag direkt till mormor med pappa som hämtat mig på Arlanda, och Sara å Sandra som kom överaskande och mötte mig.
Anledningen till att vi åkte dit direkt var för att morfars bil som jag kör runt med stod där medan jag var borta (Morfar är gammal och balansen är inte den bästa och bör därför inte köra bil)
Mormor bjöd i alla fall på bullar, och jag åt på som vanligt, älskar mormors goda bullar och bakverk!

Hon började i alla fall oroa sig för att Annika inte ger mig mat i Göteborg eftersom jag åt så mycket. Men sa till henne att hon kunde vara lugn. Men tror nog hon får skicka med mig några påsar bullar ner till Göteborg ändå, gärna massa kärleksrutor (har varit mina favoriter i alla år).

Usch kommer sakna min mormor i Göteborg. Hoppas hon kommer och hälsar på som hon pratar om ♥
2010-07-13 @ 23:59:13 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Din mormor behöver inte vara orolig, men bullar är välkommet! Vi får anlita Malin till sådant!

2010-07-14 @ 00:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0