10 dagar kvar!

Sitter och planerar inför min födelsedag! Skickade iväg ett massutskick via sms imorse på tåget hem från Uppsala till folk som kanske skulle vilja följa med, det är ju trots allt nästa fredag jag fyller år och måste boka bord på resturangen denna vecka, har hittils fått svar från 7 pers som vill komma och fira med mig och väntar på 7-8 pers till som ska svara! Detta kommer bli roligt!

Blir första gången jag verkligen firar en födelsedag, förutom då jag fyllde 18 och Annika & Håkan tog med mig till O´learys för första gången med familjen Olsson och herrmansson, det var en rolig kväll! Hoppas denna blir minst lika rolig, trots att vi inte har med oss "gamlingarna" Fast ja, ni är ju också självklart välkomna till Stockholm och fira mig med ;)
2010-03-02 @ 16:44:02 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0